niedziela, 2 lipca 2017

Pyłki Born Pretty Store- rose gold, holo, chameleon flakes

Recenzja 3 pyłków z Born Pretty Store, które ostatnio są bardzo popularne i budzą duże zainteresowanie. Wybrałam: holo, lustrzane różowe złoto i kameleon w płatkach.



Zacznę od "rose gold". Byłam przekonana, że to jakiś specjalny pyłek dający taki efekt, a jak się okazało to zwykły pyłek lustrzany, który recenzowałam już wcześniej TUTAJ. Tak naprawdę sekret uzyskania efektu "rose gold" polega na tym by pyłek mirror nałożyć na neonowy różowy lub czerwony kolor bazowy pokryty dry topem. Nie mniej jednak jestem bardzo zadowolona ponieważ efekt jest naprawdę świetny (co trudno mi było uchwycić na zdjęciach),a dodatkowo w prezencie otrzymałam neonowo różowy lakier BPS :D





Pyłek kameleon w płatkach to bardzo fajna alternatywa dla tradycyjnych kameleonów ponieważ poza gładką taflą możemy uzyskać dodatkowy efekt płatków. Nałożyłam produkt zarówno na bazę czarną jak i białą. Na czarnym kolorze wygląda rewelacyjnie na białym jest praktycznie niewidoczny.



Ostatnie słowo należy do pyłku holo. Ten zdecydowanie warto kupić ponieważ cenowo wciąż wypada dużo taniej niż tego typu pyłki dostępne u nas. Pyłek pięknie prezentuje się na różnych kolorach bazowych mieniąc się wieloma kolorami. Tą pozycję zdecydowanie polecam!



Pyłki znaleźć możecie na stronie sklepu Born Pretty Store w dziale Nail Art, a konkretnie pyłek holo TUTAJ, lustrzany pyłek TUTAJ, kameleon w płatkach TUTAJ



Jeśli miałybyście ochotę na zakupy zachęcam do skorzystania z kodu rabatowego QGL91, dzięki któremu otrzymacie 10% zniżki.

4 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)