niedziela, 12 lutego 2017

Płytka Born Pretty Store BP-L052+ przeźroczysty silikonowy stempel


Walentynki już za kilka dni i w związku z tym to ostatnia chwila żeby pokazać co udało mi się stworzyć przy pomocy płytki do stempli BPS BP-L052 i przeźroczystego stempla.


Poza blaszką BP-L052 i stempla użyłam także białego lakieru KADS, sugar effect indigo oraz lakieru hybrydowego Semilac 103 Elegant Raspberry.
Przeźroczyste stemple z BPS bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły. Wcześniej kupiłam przeźroczysty stempel na Aliexpress, ale w porównaniu z tymi to niebo a ziemia. W zestawie powinny być 3 stemple różnej wielkości i długości (ja nie wiem czemu dostałam tylko 2). dobrze się nimi odbija i wszystko bardzo wyraźnie widać także można precyzyjnie umieścić wzór w wybranym punkcie.






Semilac 103 Elegant Raspberry to z pewnością jeden z bardziej rozchwytywanych kolorów w mojej kolekcji, wygląda bardzo ładnie, często ktoś pyta co to za kolor, ale dla mnie to jeden z mniej lubianych lakierów. Jego wadą jest kiepskie krycie, na zdjęciach widać 3 warstwy a mimo to w niektórych miejscach wciąż widać prześwity. Szkoda, że ma tak słabe krycie bo kolor jest naprawdę ładny.

Płytkę i stemple znaleźć możecie na stronie sklepu Born Pretty Store w dziale Nail Art, a konkretnie TUTAJ i TUTAJ.



Jeśli miałybyście ochotę kupić te przzedmioty zachęcam do skorzystania z kodu rabatowego QGL91 dzięki któremu otrzymacie 10% zniżki.

5 komentarzy:

  1. Też mam ten stempel i jest bardzo dobry, ale trafiłam na jeszcze lepsze ;) marzy mi się ta płytka; następnym razem wybiorę ją sobie do recenzji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie Ci to wyszło;) też muszę spróbować tych płytek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne to negatywowe serduszko ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. przeźroczysty stempel to u mnie było wybawienie, bo zawsze musiałam wzorki krzywo nanosić haha

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)