wtorek, 1 listopada 2016

Semilac 140 Little Stone + 001 Strong White + 130 Sleeping Beauty, geometryczne ombre , efekt holo indigo

Po raz kolejny zaprezentuję stylizacje z udziałem lakieru Semilac 140 Little Stone i choć mam już trochę kolorów w swojej hybrydowej kolekcji to właśnie po ten lakier najczęściej sięgają moje koleżanki.




Na pierwszy ogień idzie bardzo delikatne geometryczne ombre, które w ostatnim czasie jest prawdziwym hitem i przyznam, że w pewnym momencie miałam go już serdecznie dość, ale podobnie było z pyłkami gdzie nie zajrzałam tam były one o każdej porze dnia i nocy. Próbowałam już tej techniki na wzorniku i pierwszy raz na żywym człowieku miałam okazję sprawdzić się na dłoniach Sylwii. Efekt wyszedł bardzo delikatny, ale byłam z niego zadowolona choć często robiąc paznokcie komuś zaczynam starać się tak bardzo, że nie wychodzą mi podstawowe rzeczy, które u siebie potrafię zrobić z zamkniętymi oczami. 


Tutaj 140 pojawił się bardziej jako uzupełnienie do 130 Sleeping Beauty, który zdecydowanie bardziej podoba mi się u kogoś niż u siebie. Dodatkowo pojawił się też pyłek efekt holo od Indigo (ten tradycyjny nakładany na warstwę dyspersyjną jak syrenka, a wkrótce pokaże coś z wykorzystaniem holo manix).



Obie stylizacje wytrzymały 2 tygodnie na bazie Semilac 2 w 1, z primerem bezkwasowym Indigo oraz topem Semilac.

3 komentarze:

  1. Ładne połączenie kolorów ;) miałam malować geometryczny gradient,ale też własnie tak się na niego napatrzyłam , że na razie mi przeszło ; dziękuję za życzenia ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)