czwartek, 24 listopada 2016

Color Tale Cat Eye C17


Lakiery z efektem Cat Eye znane są już od jakiegoś czasu, ale chyba właśnie tej jesieni stały się naprawdę popularne (może to zasługa wprowadzenia tego efektu w gamę lakierów hybrydowych, na które mamy ostatnio wielki bum).





Jak już kiedyś wspominałam na własny użytek by zaspokoić ciekawość wypróbowania takich nowości zamawiam czasem lakiery hybrydowe z Aliexpress i marka Color Tale jest właśnie lakierem z Ali ;) Marzył mi się niebieski Cat Eye ponieważ miałam już zielony, który absolutnie mnie zachwycił (można go zobaczyć TUTAJ). 
Była okazja wybrałam więc inną firmę niż poprzednio i trochę żałuję bo w porównaniu do KCE efekt jest zdecydowanie słabszy (choć może to kwestia odcienia jaki wybrałam), ale też krycie i konsystencja zdecydowanie bardziej przemawiają do mnie ze strony KCE. Baza proteinowa indigo, dry top indigo wszystko trzymało się elegancko 2 tygodnie (poza odrostem ;)).
Niestety oliwka zniszczyła połysk topu na zdjęciach co zobaczyłam dopiero na komputerze :(






1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)