niedziela, 9 października 2016

Złotko do zdobień Born Pretty Store + sioux 050

Na pewno większość z Was doskonale zna ten produkt, ja choć spotykałam go już od dawna w wielu stylizacjach sama nigdy nie miałam okazji go wypróbować aż do teraz.


W małym słoiczku kryje się zwinięty płatek złotka, którym spokojnie można pokryć wszystkie paznokcie w całości. Opakowanie zawiera 12 takich słoiczków więc starczy na całe wieki ;) Postanowiłam sprawdzić jak złotko będzie nakładać się małymi kawałkami i jak będzie się je nakładać na cały paznokieć.
Złotko odrywałam małymi kawałkami przy pomocy małego silikonowego pędzelka i nakładałam je na warstwę dyspersyjną lakieru dociskając i wygładzając powierzchnię delikatnie pędzelkiem. Na to wszystko nałożyłam top, utwardziłam i gotowe. Małe fragmenty złotka trzymały się super natomiast nałożone na cały paznokieć zaczęło się wycierać przy wolnym brzegu. Samo nakładanie produktu również dużo sprawniej i wygodniej wypada przy małych kawałkach, a co do efektu to chyba co kto lubi dla mnie obie wersje są ok.





Pazłotko znaleźć możecie na stronie sklepu Born Pretty Store w dziale Nail Art, a konkretnie TUTAJ



Jeśli miałybyście ochotę kupić ten lakier zachęcam do skorzystania z kodu rabatowego QGL91 dzięki któremu otrzymacie 10% zniżki.


3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)