sobota, 15 października 2016

Semilac 140 Little Stone + Stemple KADS, BPS BP-L007

Mój ulubiony wzór stempla z płytki BPS BP-L007, (o której wcześniej wspominałam TUTAJ) do tego stopnia że w zasadzie tylko jego używam :)





Miałam dłuższą przerwę w używaniu stempli ze względu na brak odpowiedniego lakieru. Mój poprzedni się skończył, a próby polecanych lakierów dostępnych w drogeriach jakoś nie dawały satysfakcjonującego mnie efektu. W końcu zamówiłam lakiery do stempli firmy KADS i powiem szczerze są rewelacyjne, bardzo dobrze napigmentowane, świetnie odbijają, kosztują grosze, a jeśli chodzi o ich wady to trzeba na nie długo czekać ;)



4 komentarze:

  1. Pięknie, inspirujesz mnie :)pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny manicure, idealny na jesień, dziękujemy za zaufanie do naszych produktów. :)

    W razie pytań - chętnie pomogę
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)