niedziela, 2 października 2016

Lakier hybrydowy Born Pretty Store 008

Wielki bum na lakiery hybrydowe trwa. Są one coraz bardziej dostępne, a przecież do niedawna hybrydami malowano jedynie w profesjonalnych salonach kosmetycznych. Dziś może je kupić każdy.



Najwięcej lakierów hybrydowych kupowanych jest chyba przez internet, pewnie ze względu na łatwość dostępu oraz cenę. W dobrze wszystkim znanym sklepie BPS także można kupić lakiery hybrydowe w milionach odcieni i to już za kilka dolarów. Cena więc w porównaniu do polskich marek wypada naprawdę zachęcająco tylko czy idzie w parze z jakością...
Od jakiegoś czasu marzyła mi się kobaltowa hybryda, znalazłam kilka ciekawych odcieni na stronie BPS, wybrałam kolor 008 (na buteleczce 08). Okazał się wyglądać nieco inaczej niż na zdjęciach choć też mi się podoba. Niestety ma kiepskie krycie przy 3 warstwach wciąż widać prześwity, na bazie 2 w 1 semilac wytrzymał 5 dni także trwałość nie powala jednak może to wynikać z braku kompatybilności tych produktów. Mam już w swoim posiadaniu lakiery różnych marek tych krajowych i zagranicznych i jeśli miałabym porównać ten lakier to może być coś w stylu Bling z Aliexpress. Mnie osobiście on nie odpowiada ze względu na konsystencję i pigmentację.








Lakier znaleźć możecie na stronie sklepu Born Pretty Store w dziale Nail Art, a konkretnie TUTAJ



Jeśli miałybyście ochotę kupić ten lakier zachęcam do skorzystania z kodu rabatowego QGL91 dzięki któremu otrzymacie 10% zniżki.

5 komentarzy:

  1. takie kolorki zazwyczaj zaleca się kłaść na białą bazę, mam podobnego Semilaca i bez bazy ani 5 warstw nie będzie wyglądać tak ładnie jak 2 na bieli

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda cudnie, jak napisała Paulina, może biała baza pomoże :)

      Usuń
    2. Celowo nie dawałam białej bazy żeby sprawdzić jego krycie bez wspomagaczy :) Nie mniej jednak biel plus 2 warstwy koloru to wraz 3 warstwy, a to już dużo. Kupiłam podobny kolor z jesiennej kolekcji Natalii Siwiec od Indigo i powiem szczerze 2 cienkie warstwy pięknie kryją bez białego podkładu.

      Usuń
  3. Niestety niektòre kolory takie są i znajdą się w każdej firmie eglemplarze mniej kryjące, niestety.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)