sobota, 15 października 2016

Hybrydowe Dry Brush

Metoda Dry Brush inaczej zwana metodą suchego pędzla ;) jest od dawna jedna z moich ulubionych technik zdobienia paznokci. Wykorzystywałam ją już wielokrotnie np. TUTAJ TUTAJ TUTAJ. W końcu pomyślałam, a może by tak spróbować tego z hybrydą (przyznam,że nie widziałam jeszcze hybrydowych stylizacji z Dry Brush, ale też nie mam za bardzo czasu by śledzić wszystkie nowinki)




Oczywiście przy hybrydach sposób wykonania nie różni się niczym od tego przy tradycyjnych lakierach. Tak samo na pomalowany kolorem bazowym paznokieć nakładamy lakier przy pomocy dobrze odciśniętego z lakieru pędzelka (im suchszy pędzelek tym lepiej), wszystko utwardzamy, malujemy topem.






3 komentarze:

  1. Nie próbowałam jeszcze tej metody

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś próbowałam i mi nie wyszło:P

    OdpowiedzUsuń
  3. o wow! musze koniecznie spróbować. Próbowałam ze zwykłymi lakierami i wyszło przyzwoicie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)