poniedziałek, 3 października 2016

Born Pretty Store Mirror Powder - lustrzany pyłek od BPS

Każdy kto pokochał lakiery hybrydowe z pewnością uwielbia też różnego rodzaju pyłki, których ostatnio przybywa coraz więcej.


Przez długi czas najpopularniejszym pyłkiem była syrenka, która teraz ustępuje miejsca swoim następcom choć wydaje mi się, że syrenka wciąż będzie miała swoich zwolenników i raczej można ją traktować jako must have w hybrydowym kuferku. Prawdziwy szał na pyłki rozpoczął się gdy w sieci pojawiły się pierwsze zdjęcia srebrzystych paznokci, gładkich jak tafla lustra i każdy zastanawiał się co to za cudo. W obecnej chwili lustrzane pyłki ma chyba każda firma produkująca lakiery hybrydowe. Ja swój pyłek wybrałam z oferty sklepu Born Pretty Store, w którym to lustrzane pyłki można dostać w dwóch kolorach srebrnym i złotym. Poszłam w klasykę wybrałam srebrny.
Ważnym aspektem przy nakładaniu pyłków jest to, że w odróżnieniu do syrenki nakłada się go na top bez warstwy dyspersyjnej tzw dry top lub top no wipe. To ważne ponieważ tylko w ten sposób można uzyskać gładką taflę. Można też próbować nałożyć go na kolor przemyty cleanerem (wtedy lakier nie bezie miał warstwy dyspersyjnej) jednak trzeba być przygotowanym, że ta próba może się nie udać (mi się nie udało ;) ). Pyłek nakładamy dołączoną do opakowania pacynką (identyczną jak ta do cieni do powiek) można też używać silikonowego pędzelka i ja wybieram tą drugą opcję ponieważ jest wygodniejsza, zużywa mniej produktu, jest bardziej precyzyjny. nadmiar pyłku strzepujemy pędzelkiem i nakładamy ponownie top pamiętając o dokładnym zabezpieczeniu wolnego brzegu tak by pyłek nie zaczął się wycierać. 
Przeważnie kolorem bazowym pod lustrzane paznokcie jest czarny ja użyłam go na palcu serdecznym z tym, że ponieważ nie miałam akurat wtedy czarnego lakieru hybrydowego postanowiłam użyć czarnego paint gelu co wydawało się niezłym pomysłem do momentu aż nałożłam pyłek... wtedy pokazały się wszystkie nierównośći jakich narobiłam nakładając ten gęsty jak smoła specyfik. Dlatego bardzo ważne jest aby upewnić się, że paznokcie są idealnie gładko i równo pomalowane inaczej cała stylizacja polegnie. Na środkowym palcu nałożyłam pyłek na biały lakier 001 Strong White od Semilac. Efekt jest mniej lustrzany, ale też nieźle wygląda.
Z pylkami można kombinować na wiele sposobów od koloró bazowych zaczynając po sposób i miejsce ich nałożenia. Także miłej zabawy, kto jeszcze nie ma niech kupuje ;)








Pyłek znaleźć możecie na stronie sklepu Born Pretty Store w dziale Nail Art, a konkretnie TUTAJ. Cena zachęcająca jedynie 1,99 USD za 1g co w porównaniu do naszych rodzimych pyłków wypada naprawdę tanio, a przynajmniej będziecie mogły się przekonać czy Wam taka forma zdobienia odpowiada.



Jeśli miałybyście ochotę kupić ten lakier zachęcam do skorzystania z kodu rabatowego QGL91 dzięki któremu otrzymacie 10% zniżki.

10 komentarzy:

  1. Poznaję matę i podstawkę pod dłoń z ali :)

    ja kupiłam tylko holo na ali i czekam aż do mnie dojdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ;) Jestem z nich bardzo zadowolona i mogę polecić :) J akupiłam holo manix z indigo efekt jest super, ale cena zabójcza...daj znać jak pyłek z Ali chętnie znajdę zamiennik holo manix ;)

      Usuń
  2. Śliczna mata :) Lustrzany pyłek mam, ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny efekt i cena zachęca, bo nasze rodzime pyłki kosztują z reguły dużo więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię efekt lustra na paznokciach- dla mnie jest o wiele ciekawszy od syrenki :P Mam z em nail- zaplacilam niecale 20 zl. Ale bylo warto- trzyma sie bez problemu i wyglada zabójczo pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grunt to dobrze przygotować paznokcie tak by wszystko było idealnie równo pomalowane inaczej można popsuć cały efekt

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)