niedziela, 18 września 2016

Paznokcie hybrydowe - kilka stylizacji lakierami Semilac, Color Tale, Elite 99, KCE

W tym poście zebrałam kilka stylizacji lakierami hybrydowymi jakie w ostatnim czasie udało mi się wykonać na swoich i koleżanek paznokciach ;)




Pierwsza stylizacja to moje paznokcie ;) krótkie gargamelki, których ostatnio nie jestem w stanie zapuścić nawet pod hybrydą. Gargamelki ponieważ są smukłe przy skórkach a mniej więcej w połowie paznokcia zaczynają się rozszerzać co nie wygląda zbyt estetycznie. Ale nie o tym ;) Użyłam lakieru Color Tale 042 to taki kolor kości słoniowej, brudnej bieli ;) na serdecznych palcach wykonałam gradient pędzelkiem do zdobień (zdecydowanie prostszy jest gradient gąbeczką zwykłymi lakierami, ale wszystko jest kwestią wprawy). Baza i top semilac



Zielony Cat Eye na paznokciach Ani ;) O tym lakierze pisałam już TUTAJ , bardzo fajnie się nim maluje i mogę go polecić. Jeśli chodzi o wytrzymałość to Ania cieszyła się zielenią kociego oka przez niecały tydzień natomiast u Kasi, której malowałam paznokcie tym samym lakierem dzień wcześniej wytrzymał 2 tygodnie i gdyby nie chęć zmiany kolory pewnie jeszcze mogłaby z nim jeszcze pochodzić. Baza i top Semilac




Ten neonowy róż to Semilac 042 Neon Raspberry na paznokciach Ani, ale nie tej od kociego oka ;) Lakier jest fajny kryje w 2 warstwach no czasem potrzebuje 3 . Paznokcie są różnej długości ponieważ Ania skróciła je sobie do zera i na niektórych palca płytka jest dłuższa, a na innych krótsza choć na wszystkich wolny brzeg wynosi praktycznie zero. Zdarza się Wam malować paznokcie gdzie praktycznie nie ma wolnego brzegu? Płytka nie wystaje poza opuszek palca? Na pytanie czy da się odpowiadam da się (bo wszystko jest możliwe) jednak należy pamiętać o tym, że u każdego manicure będzie trzymać się inaczej i Ania dla przykładu nosiła ten piękny kolor nieco ponad 2 tygodnie ja natomiast gdy mam tak krótkie paznokcie nie jestem w stanie ich nosić dłużej jak tydzień (po prostu lakier odchodzi mi od wolnego brzegu bo ciężko jest go dobrze zabezpieczyć przy paznokciach skróconych do zera). Baza i top Semilac.



Paznokcie Kasi na wesele, z tej okazji Kasia dała się też namówić na niewielkie zdobienie (kwadraty 3d) bo nie wiedzieć czemu nikt nie chce zdobień na paznokciach, ale za każdym razem negocjuje ;) A, że Kasia to moja siostra to czasem po prostu nie pytam tylko robię ;) Tutaj użyłam czarnego Elite 99 nr 1348, którym fatalnie się maluje, potrzebuje 3-4 warstw do wyeliminowania prześwitów za to jak na czarny kolor dobrze się utwardza, nie marszczy się i jest bardzo wytrzymały, tak bardzo że ciężko się go później pozbyć ;) Różowy to Semilac 042 Neon Raspberry. Baza i top Semilac.


Poniższe zdjęcie przedstawia 2 tygodniowy odrost, jak widać oba lakiery bardzo dobrze się trzymały i gdyby nie chęć zmiany koloru Kasia mogłaby się jeszcze dłużej cieszyć tym manicure. Odrost jak na 2 tygodnie wydaje się być nieduży, to zasługa malowania pod same skórki co zdecydowanie wydłuża czas noszenia :)


5 komentarzy:

  1. cudowne pazurki <3 każde ma coś w sobie! :)
    PS. Jeśli chciałabym wziąć udział w moim konkursie to serdecznie zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne stylizacje, dziękujemy za zaufanie do naszych produktów :)

    W razie pytań - chętnie pomogę
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  3. Paznokcie z efektem kociego oka najbardziej podbiły moje serce! Wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)