środa, 10 sierpnia 2016

Hybrydowy Cat Eye KCE nr 20 z Aliexpress

Hybrydy wciągnęły mnie na maksa! Do tego stopnia, że zwykłe lakiery mi nie wystarczają i szukam tych wszystkich wspaniałych efektów jak np. cat eye, który jest niesamowity!




Z racji tego, że nie wiedziałam jak ten efekt się sprawdzi w rzeczywistości wolałam kupić jakąś tańszą wersję niż to co jest dostępne na Polskim rynku. Oczywiście w tej sytuacji zaglądam na Aliexpress (chyba już wszystkim znana platforma typu allegro tyle, że kupujemy bezpośrednio z Chin). Tam wybrałam jeden z tańszych lakierów KCE, ale powiem szczerze jego jakość jest dużo lepsza niż niektórych naszych rodzimych firm. Idealnie kryje w 2 cienkich warstwach, drobinki pięknie się zbierają w miejscu przyłożenia magnesu dając bardzo wyrazisty efekt. Jestem z niego bardzo zadowolona :) Baza i top Semilac.




5 komentarzy:

  1. Wow, ciekawy mani ale chyba nie w moim stylu. Prezentuje się imponująco :)
    Hybrydy kocham.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że tak jak mi się nie podobał ten efekt, tak przy tym zdobieniu zmieniłam zdanie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)