wtorek, 28 czerwca 2016

Termiczny lakier hybrydowy VIP Gel Polish 05 - płytka BPS negative space BP-77

Paczka od BPS przyszła już jakiś czas temu jednak dopiero niedawno miałam czas żeby przetestować wszystkie nowości.



Na pierwszy rzut poszedł termiczny lakier hybrydowy VIP 05, który nałożyłam na bazę Semilac i pokryłam topem również Semilac. Nie wiem czy to kwestia kiepskiej współpracy między nimi w każdym razie lakier zaczął mi schodzić płatami po 4 dniach (prawie jak efekt peel off) więc tutaj stawiam minus. Niestety nie posiadam innej bazy ani topu żeby sprawdzić czy to kwestia lakieru czy też bazy. Poza tym praca tym produktem nie sprawiła mi większych problemów, jedynie może wprawić w konsternację kiedy na pędzelku widzimy różowy lakier natomiast przy dotknięciu do płytki zmienia się w mleczny tak więc reakcja termiczna jest natychmiastowa.
Jak już wspomniałam wyżej lakier zmienia kolor w zimnej temperaturze przybiera kolor różowy, malinowy, natomiast w ciepłej ma delikatny mleczny odcień, który zdecydowanie bardziej przypadł mi do gustu. 
Uzupełnieniem są stemple negative space z płytki BP-77, wzory z płytki odbijają się dobrze jedynie mój lakier do stempli odmówił mi posłuszeństwa i muszę kupić nowy ;)









Efekt przejścia między kolorami wygląda jak poniżej, jest on krótkotrwały przynajmniej w takich temperaturach jakie mamy ostatnio i przy tak krótkich paznokciach. Prawdopodobnie przy dłuższych paznokciach wolny brzeg będzie miał właśnie różowy kolor co postaram się pokazać jak tylko uda mi się zapuścić paznokcie.



Płytkę i lakier znaleźć możecie na stronie sklepu Born Pretty Store w dziale Nail Art, a konkretnie TUTAJ i TUTAJ.


Jeśli miałybyście ochotę kupić tę płytkę zachęcam do skorzystania z kodu rabatowego QGL91 dzięki któremu otrzymacie 10% zniżki.

19 komentarzy:

  1. świetny lakier :D ogólnie nie przepadam za różowymi, ale termiczny mnie przekonał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda?! Bardzo miło mi się go nosiło... choć krótko ;)

      Usuń
  2. ciekawy.
    Mam różne bazy i topy i chętnie bym go przetestowała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dużo kolorów do wyboru, chętnie zobaczę jakiś nowy u Ciebie ;)

      Usuń
  3. Zmiana koloru jest znaczna i w każdej wersji ten lakier świetnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda, nie spodziewałam się że będzie tak dobrze wyglądał, a jednak! ;)

      Usuń
  4. fajne kolorki :) bo czasem termiczne lakiery zmieniają się na takie nieczyste odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie bałam się tego co wyjdzie, ale ten lakier miło mnie zaskoczył jeśli chodzi o kolor

      Usuń
  5. Dzień dobry, nie zalecamy łączenia naszych produktów z produktami innych firm. Nasze produkty są ze sobą całkowicie kompatybilne.

    W razie pytań - chętnie pomogę
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie posiadają Państwo w swojej ofercie lakierów termicznych, może czas na wprowadzenie nowości ;)

      Usuń
    2. Często łączę Semilac i Pierre Rene w hybrydach i nigdy nie miałam z nimi problemu ;-)

      Usuń
    3. A co to za bzdury? Ja łączę bazę i top Semi z innymi hybrydkami i bardzo sobie chwalę. Całość semilakowa utrzymywała mi się niecałe 2tygodnie a z lakierami GR, Tifton czy Em nail jest zdecydowanie lepiej , trwałość minimum 3tygodnie:)
      Oj Semilac..kiepski chwyt marketingowy...:)

      Usuń
    4. To widocznie zrobiłam coś nie tak, albo ten lakier jest słaby... Będę go jeszcze testować po czym zaktualizuję recenzję. Dzięki dziewczyny za info.

      Usuń
  6. co tam lakier, jak wzorek przypadł mi do gustu <3 Piękne pazurkki

    OdpowiedzUsuń
  7. "kolor w zimnej temperaturze przybiera kolor różowy, malinowy natomiast w zimnej ma delikatny mleczny odcień " - dwa razy napisałaś w "zimnej" ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, brawo Ty! ;) Dzięki już poprawiłam ;)

      Usuń
  8. Mi chyba bardziej podoba się ten lakier w wersji różowej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się te geometryczne wzorki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)