środa, 29 czerwca 2016

Lakier hybrydowy cameleon cat eye magnet BPS 18

Kolejna nowość ze sklepu Born Pretty Store to wszystko w jednym hybryda, kameleon, lakier magnetyczny dający efekt zwany cat eye, obłęd.


Sam lakier rewelacja ma najlepszą konsystejcję spośród wszystkich hybryd jakie miałam okazje używać, naprawdę bardzo wygodny w aplikacji, kryje po 2 warstwach. Użyłam go wraz z bazą i topem Semilac, z którymi lakier bardzo dobrze współpracuje. Miałam go na paznokciach ponad tydzień, poza odrostem nie było żadnych odprysków, nic nie odchodziło. Zmieniłam bo po tygodniu odrost jest dla mnie zbyt duży i zwyczajnie nie mogę na to patrzeć ;)






Kilka słów na temat działania lakieru. Można go stosować samodzielnie wówczas otrzymacie wyłącznie efekt kameleona (zmiana barw w zależności od padającego światła - niebieski, zielony, fioletowy) lub użyć specjalnego magnesu uzyskując w ten sposób efekt zwany cat eye (magnetyczne drobinki lakieru zbierają się w miejscu przyłożenia magnesu tworząc smugę świetlną na wzór kształtu kociego oka). Magnes przykładamy przed włożeniem paznokci do lampy na ok 5 sek, następnie utwardzamy w lampie led 30s, nakładamy kolejną warstwę, przykładamy magnes i znów utwardzamy. Na koniec nakładamy top, koniec. Przyznam, że takie paznokcie robi się naprawdę sprawnie. 



Lakier znaleźć możecie na stronie sklepu Born Pretty Store w dziale Nail Art, a konkretnie TUTAJ



Jeśli miałybyście ochotę kupić ten lakier zachęcam do skorzystania z kodu rabatowego QGL91 dzięki któremu otrzymacie 10% zniżki.

5 komentarzy:

  1. Orientujesz się może, czy na hybrydach magnetycznych działają magnesy do zwykłych magnetycznych lakierów? Strasznie mnie to ciekawi ;-) Efekt super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że będą ok w końcu schemat działania jest taki sam

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)