poniedziałek, 9 maja 2016

Semilac 140 Little Stone i 144 Diamond Ring

Pomału rozkręcam się z hybrydowymi zdobieniami i coraz bardziej zaczynam się wciągać :)


Trudno się nie wkręcić kiedy do dyspozycji ma się tak wiele cudownych odcieni lakierów, którymi można cieszyć się nawet 2 tygodnie! :)
Semilac 140 Little Stone to ten wspaniały szaro brązowy kolor, natomiast 144 Diamond Ring to srebrno brokatowy lakier, który wygląda identycznie jak choćby Lovely Snow Dust 3, z tą jednak różnicą, że po nałożeniu topu jest idealnie gładki, co dodaje mu atrakcyjności  i nie ma tej niemiłej w dotyku chropowatej powierzchni.








8 komentarzy:

  1. Bardzo ładne ;) Ja jakoś nie mogę się przekonać do hybryd i nadal się ich boję ; pamiętam co stało mi się z paznokciami po żelach ; chyba mam uczulenie na jakiś składnik ;

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudne! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie :) jedyny minus hybryd to to że mega uzależniają :) niczym narkotyk wiem coś o tym bo juz przeszło półtorej roku noszę je nieustannie :)kocham hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pani Beato, piękny manicure :) jesteśmy pod wrażeniem! Dziękujemy za zaufanie do naszych produktów.
    Pozdrawiam
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  5. Przy zbyt grubej warstwie może się trochę marszczyć, ale to przy różnych kolorach od Semilac'a się z tym spotkałam. Te zawierające więcej pigmentu potrzebują więcej czasu w lampie i cieńszych warstw. Przy cieniutkich warstewkach nie było z nim żadnych problemów! ;-)

    Bardzo ładny jest odcień tej szarości. Też pomału przekonuję się do hybrydowych lakierów w kolorze innym niż french - perspektywa, że za parę miesięcy urodzę sprawia, że noszenie dwa czy trzy tygodnie jednego koloru czy zdobienia nie jest taka straszna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się to zestawienie kolorów!
    www.blackarrotmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)