wtorek, 3 maja 2016

Semilac 032 Biscuit + 096 Starlight night

Na koniec długiego weekendu majówkowe paznokcie mojej siostry. To kolejny manicure hybrydowy jaki mam okazję przedstawić, ale pierwszy raz prezentuje nie swoje paznokcie :)




Siostra nie lubi gdy na paznokciach zbyt wiele się dzieje, jest raczej zwolenniczką klasycznej czerwieni na paznokciach bez zbędnych udziwnień. Udało mi się namówić ją nie tylko na zmianę kolorystyki, ale także na zmianę kształtu paznokci. O dodanie napisów musiałam już bardziej zawalczyć ;) Efekt końcowy chyba jednak jej się spodobał, a co Wy o nim sądzicie?






4 komentarze:

  1. Czasem warto coś sobie odmienić,zwłaszcza, że efekt bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biscuit to jeden z moich ulubionych kolorów od Semilac;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)