wtorek, 17 maja 2016

Semi Hardi - Semilac Hard - przedłużenie paznokci na formie

Jak często zdarza się Wam, że tuż przed ważnym wyjściem, uroczystością itp. łamie się Wam przynajmniej jeden paznokieć? U mnie to norma :) W końcu znalazłam wybawce z tych frustrujących sytuacji - Semi Hardi



Nigdy nie byłam zwolenniczką sztucznych paznokci czy jakichkolwiek ingerencji w ich długość typu żel lub akryl, zawsze były naturalnie długie bo takie mi urosły lub krótkie bo akurat się połamały ;) Nie mogłam się jednak oprzeć pokusie przy zakupie hybryd żeby nie wziąć słynnego harda ;) Wybrałam jego klasyczną wersję "clear" czyli zupełnie przeźroczysty (do wyboru są jeszcze rosa - lekko różowy, milk - mleczny i white- biały). Semi Hardi to lakier hybrydowy o właściwościach żelu miękkiego, jest to taki lakier budujący. Do przedłużenia paznokci przy jego pomocy niezbędne są formy, które stanowią szkielet do zbudowania paznokcia. Można go także nakładać jako wzmocnienie dla słabej płytki (baza, hard, kolor, top) bez konieczności użycia szablonu.
Ja zaszalałam z długością, ale dzięki temu widać jakie daje możliwości ;) Hardi bez problemu rozpuszcza się w acetonie tak jak zwykła hybryda.
Jeśli macie w domu zestaw do manicure hybrydowego to polecam dołączyć do kolekcji także jeden z "hardów" Semilac :)





18 komentarzy:

  1. Sobie jeszcze nigdy nie przedłużałam, ale kuzynce za to co dwa tygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ostatnio częściej robię paznokcie komuś niż sobie ;) i jak się później okazuje szewc bez butów chodzi ;)

      Usuń
  2. Ten hard ma jeden minus, przy zbyt długich przedłużeniach (i grubszych warstwach) może się lekko wyginać. Ale mimo wszystko mam go i bardzo cenię. Przydatny produkt, by wzmocnić słabszą płytkę paznokcia lub uratować wygląd swojego manicure gdy jeden paznokieć jak na złość postanowi się złamać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry, przyczyn może być kilka, jedną z nich może być zbyt krótki czas utwardzania, drugą nakładanie zbyt malej ilości warstw (proszę spróbować 4 warstwy). Dodatkowo mięknięcie może powodować gorąca woda. Polecam 15 minut przed użyciem przeturlać butelkę po twardym podłożu, tak, aby składniki się wymieszały. Gdy buteleczka stoi długo nieużywana składniki mogą się lekko rozszczepić. Proszę również pamiętać, że hybryda to nie żel i jest bardziej elastyczna w swojej konsystencji na paznokciu i nie jest tak łamliwa jak żel.

      W razie pytań - chętnie pomogę
      Online Ekspert marki Semilac

      Usuń
    2. Dzień dobry, przyczyn może być kilka, jedną z nich może być zbyt krótki czas utwardzania, drugą nakładanie zbyt malej ilości warstw (proszę spróbować 4 warstwy). Dodatkowo mięknięcie może powodować gorąca woda. Polecam 15 minut przed użyciem przeturlać butelkę po twardym podłożu, tak, aby składniki się wymieszały. Gdy buteleczka stoi długo nieużywana składniki mogą się lekko rozszczepić. Proszę również pamiętać, że hybryda to nie żel i jest bardziej elastyczna w swojej konsystencji na paznokciu i nie jest tak łamliwa jak żel.

      W razie pytań - chętnie pomogę
      Online Ekspert marki Semilac

      Usuń
    3. Dokładnie warto mieć na wszelki wypadek :)

      Usuń
  3. też go mam, ale używam tylko do dorabiania pojedynczych złamanych paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raczej też będę używać jako "deskę ratunkową" :)

      Usuń
  4. mnie denerwuje że tak szybko spływa z formy, ale spoko jest :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie wymaga wprawy :) podobno milk jest bardziej gęsty i aplikacja jest trochę łatwiejsza

      Usuń
  5. ooo rany, nie wiedziałam że aż tak się da przedłużyć hardem! niesamowite :) ja używam od czasu do czasu i bardzo sobie cenię taką możliwość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie wiedziałam :) poszłam na całość!

      Usuń
  6. Skusiłam się na Harda , chciałam wypróbować jak się sprawdzi , bo mam wieczny problem przez pracę z połamanym paznokciem w kciuku i wskazującym palcu prawej ręki ;przedłużyłam około 3 mm , ale nie miałam wprawy do takich wynalazków i oczywiście wszystko po włożeniu do lampy mi się zlało ;( masakra; drugi raz już dawałam cieńsze warstwy; ogólnie oceniam na duży plus, chociaż też mi się wygina, bo jest dosyć miękki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepiej robić każdy palec pojedynczo, wtedy zmniejszasz ryzyko, że coś spłynie z formy

      Usuń
  7. Dzień dobry, praktyka czyni mistrza :) przy kolejnych razach na pewno będzie lepiej. Może Pani nawet 4 warstwy nałożyć żeby efekt był lepszy, ważne żeby były cienkie i dobrze utwardzone.
    Pozdrawiam
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  8. semi hardi to zbawienie w podbramkowych sytuacjach, gdy nagle się łamie paznokieć itd. zawsze ratuje mój manicure :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadza się, to taki must have każdej kobiety ;)

      Usuń
  9. O, muszę kupić i wypróbować. Często jeden paznokieć mi się łamie w najmniej odpowiednim momencie :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)