piątek, 22 kwietnia 2016

Azteckie wzory

Po dłuższej nieobecności wracam z modnymi już od kilku sezonów azteckimi wzorami, które w niezwykle prosty sposób wzbogacają niejedną stylizację.




Do wykonania tego zdobienia użyłam cienkiego pędzelka oraz czarnej farbki akrylowej. Dla uzyskania lepszych efektów przy drobniejszych elementach można wykorzystać stylograf, który pozwoli namalować bardzo cienkie linie. Wzór, który ja wykonałam nie był bardzo skomplikowany i nie wymagał użycia stylografu. Na pewno jednak lepiej będzie użyć farbek akrylowych niż lakieru.





Po chwili namysłu postanowiłam dodać jeszcze jeden wzorek (czegoś mi brakowało) i ostatecznie tak wygląda moja stylizacja w azteckie wzory. Szczerze polecam spróbować każdemu :)


4 komentarze:

  1. Na miniaturce widziałam orzełka ;-D Bardzo ładnie wyszło, podoba mi się Twoja wersja azteckich wzorów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne sa:) mi napewno by tak pięknie nie wyszły. Masz talent:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całość wygląda super!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)