niedziela, 7 lutego 2016

Paznokcie w kratkę - płytka BPS Cooi-001

Trochę nie po kolei, ale jakoś tak wyszło, że najpierw pokazałam drugie zdobienie jakie wykonywałam przy użyciu płytki BPS Cooi-001, a dziś dopiero będzie pierwsze przy którym trochę się nadenerwowałam ;)





Jak już pisałam TUTAJ płytka sprawiła mi trochę problemów, wzory w kratkę jakie wybrałam do tego zdobienia fatalnie się odbijały. Cieńsze traciły lakier, a większa kratka zatrzymywała go za dużo co tworzyło plamy. Naprawdę myślałam,że już nic z tego nie wyjdzie, ale jakoś się udało chociaż jak już wspominałam żadna płytka nie sprawiała mi nigdy tylu problemów. W rezultacie nie wszystko wyszło tak jak zamierzałam, ale nie jest źle ;) Zdobienie ku pokrzepieniu serc dla początkujących w stemplowaniu (jak widać nie zawsze każdemu wychodzi ;) )








Płytkę znaleźć możecie na stronie sklepu Born Pretty Store w dziale Nail Art, a konkretnie TUTAJ.


Jeśli miałybyście ochotę kupić tę płytkę zachęcam do skorzystania z kodu rabatowego QGL91 dzięki któremu otrzymacie 10% zniżki.


8 komentarzy:

  1. Ale cuda! Piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię takie wzory na paznokciach, super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna kratka! mi ta płytka nie sprawiała aż takich problemów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubie kratki na pazurkach, sliczne zdobienie i do tego pieknie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdobienie, a szczególnie lakier ze środkowego palca

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)