poniedziałek, 25 stycznia 2016

zimowe paznokcie - płytka BPS BP-L 007

huhu ha huhu ha zima nie jest taka zła ;) właściwie cieszę się, że w końcu przyszła i na jej cześć przygotowałam mroźną stylizację.


Może z tą mroźną stylizacją trochę przesadziłam, ale tonacja na pewno jest chłodna więc myślę, że pani zima by się nie powstydziła takich paznokci ;)
Kombinacja bardzo prosta, ale ma swój urok, wzór na palcu serdecznym pochodzi z płytki BPS BP-L007.
Płytkę znaleźć możecie na stronie sklepu Born Pretty Store w dziale Nail Art, a konkretnie TUTAJ.
Jeśli miałybyście ochotę kupić tę płytkę zachęcam do skorzystania z kodu rabatowego QGL91 dzięki któremu otrzymacie 10% zniżki.












12 komentarzy:

  1. Śliczny jest ten błękit :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne - teraz ja też mam niebieskie - chyba wszystkim pasuje do zimy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuuudne ;) U mnie właśnie chyba zima się kończy , śnieg się topi a temperatura na plusie

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny ten niebieski. I wzorek wygląda rewelacyjnie :) Zdecydowanie zimowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślałam,że to hybrydy :o piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajnie to razem wyglada i na szczęście nie czuję mrozu ;) sam błękit tez fajny. i w sumie nawet bym go sobie sprawiła, ale chyba mam coś podobnego z inglota

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne, delikatne połączenie i wzór odbity idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny manicure i ten wzorek. ;] Jak najbardziej wpasował się w obecną porę roku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne odcienie i śliczny wzorek. Przyłączyłam się do ciebie, bo widzę sporo ciekawych mani!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)