piątek, 1 stycznia 2016

Sweterkowe BP-L018

Mój ostatni opublikowany wpis był 1 listopada... dziś Nowy Rok i tak właśnie uświadomiłam sobie jak dawno mnie tutaj nie było.
Niestety ostatnio ciężko mi znaleźć chwilę i nie będę oszukiwać dawno moje paznokcie nie widziały lakieru :( Wciąż hormony szaleją po ciąży przez co oprócz wypadających na potęgę włosów w pakiecie łamią mi się i rozdwajają pazokcie (ciekawa jestem ile to jeszcze potrwa - mam wrażenie, że poprzednio szybciej to wszystko się unormowało, a tutaj 7 miesięcy minęło i nadal trwa hormonalna zawierucha). Dodatkowo synek cięzko przechodzi ząbkowanie i funduje mi nieprzespane noce plus ciągłe noszenie i tulenie w ciągu dnia (życie ratuje mi chusta). To tak na usprawiedliwienie mojej nieobecności (przed samą sobą też) ;)
Dziś jest taki dzień, w którym wręcz musiałam (a właściwie bardzo chciałam) tutaj zajrzeć i w tym roku na pewno będę top robić częściej.



Na dobry początek sweterkowe zdobienie wykonane stempelkiem, wzór z płytki BPS BP-L018 na matowym podkładzie w chłodnej tonacji szarości od miss sporty check matte nr 5140 oraz bieli Lovely Matt White. Oba lakiery mają bardzo dobre krycie, a przy tym szybko schną co w połączeniu ze stempelkiem daje efekt błyskawicznego mani.






Wszystkiego dobrego w nowym roku!!!

11 komentarzy:

  1. Ale mi się podobają takie sweterkowe wzorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie! :) idealnie by się wpasowały do zimy za oknami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda tylko, że ta nie chce jakoś do nas przyjść ;)

      Usuń
  3. sweterki na paznokciach zawsze spoko :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj oj nie strasz, ja po porodzie nie chcę wypaść z blogowego życia...
    Mimo iż sweterki nie są w moim guście to nawet to zdobienie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdobienie, nigdy nie miałam sweterkowych paznokci :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)