niedziela, 10 stycznia 2016

Porcelanowe paznokcie - stylograf BPS


Niezwykle popularnym narzędziem do zdobień stał się w ostatnim czasie stylograf. W sieci mnóstwo jest zachwycających stylizacji wykonanych przy pomocy tego przyrządu. Czy wystarczy kupić stylograf by na paznokciach powstały małe cuda? Czy wykonanie nim wzorów jest łatwe? Postanowiłam się o tym przekonać osobiście!



Mój stylograf pochodzi ze sklepu Born Pretty Store i dostępny jest w dziale Nail Art, a dokładnie TUTAJ. Przy okazji zachęcam do skorzystania z kodu rabatowego QGL91 dzięki któremu otrzymacie 10% zniżki.


Teraz kilka słów na temat tego narzędzia. Jak dla mnie to nic innego jak zwykła stalówka dostępna w każdym sklepie z artykułami papierniczymi, do rysowania. Pamiętam, że w szkole podstawowej na lekcjach techniki (albo plastyki dawno to było- coś ponad 20 lat temu więc dokładnie nie wiem jaki to był przedmiot ;) ) używaliśmy tego przyrządu i teraz znów przyszło mi się z nim zmierzyć. Do stworzenia wzorów użyłam farbek akrylowych, podobno lepiej nadaje się do tego zwykły tusz kreślarski. Nie robiłam żadnych prób na papierze tylko od razu na gorąco przystąpiłam do działania.
Okazało się jednak, że to nie jest takie proste (zwłaszcza jak się nawet nie ma określonego wzoru tylko rysuje się co ręka poprowadzi) trzeba nabrać odpowiednią ilość tuszu/farby, działać szybko (bo farba zasycha i zapycha stylograf), pewną ręka narysować wzór, oczywiście poprawki są możliwe, ale widać że ta linia nie jest oryginalna ;) W przypadku tego stylografu dodatkowo dostępne są ukryte wewnątrz końcówki sondy różnej wielkości (nie mogę ich pokazać ponieważ utknęły w środku i nie mogę ich wydostać :D - taka sytuacja). Nie jest to proste i na pewno wymaga praktyki (ja na pewno muszę jeszcze sporo poćwiczyć).








10 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy efekt? Chętnie przeczytałabym post o tym jak krok po kroku to robisz;) Jak przygotować tusz - akwarelę? , gdzie się napełnia, jak maluje, jak się robi poprawki ;) Byłby to bardzo ciekawy post;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Można niesamowite rzeczy wyczarować ;-) Twoje zdobienie jest na to idealnym przykładem! ;-) czekam na więcej !

    OdpowiedzUsuń
  3. ALE ładniusie :) Nie potrafię tak zdobić - jestem skazana na manikiurzystkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Useful product and your nail art came out gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlatego lepiej i łatwiej sięgnąć po rapidograf :) daje ten sam efekt, ale jest łatwiejszy w obsłudze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. niesamowicie pięknie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyszło. Lubię paznokcie "w ramkach", a tu takie widzę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)