niedziela, 31 stycznia 2016

Moja wersja tweed nails - płytka BPS Cooi-001

Pewnie większość z Was miała okazję widzieć już tweedowe paznokcie (wzór przypominający tkaninę o nazwie tweed wykorzystywaną głównie do produkcji damskich kostiumów, marynarek, płaszczy) i ja już od jakiegoś czasu planowałam takie zdobienie :) Odstraszał mnie nakład pracy jaki trzeba poświęcić na jego wykonanie, ale na szczęście znalazłam na to rozwiązanie :)





Wspomnianym rozwiązaniem jest płytka BPS Cooi-001, która zawierała idealny wzór pasujący do stworzenia tweedowych paznokci. Wzór powieliłam trzykrotnie odbijając go kolejno kolorami czerwonym, czarnym, białym. Nie trzeba nakładać żadnego koloru bazowego, ze względu na gęstość wzoru i tak nie byłby on widoczny ;) 







Co do samej płytki to mój drugi wzór z jej użyciem i teraz było nieco lepiej niż za pierwszym razem. Przede wszystkim płytka ma bardzo ostre krawędzie i przy jej odbezpieczaniu z niebieskiej folii rozcięłam sobie dość mocno palec, a później jeszcze raz się skaleczyłam (co nie zdarzyło mi się nigdy z żadną inną płytką) także naprawdę trzeba z nią uważać. Wzory są tłoczone w dziwny sposób są również jakby ostre, chropowate, przemywając wzór wacikiem wata zostaje na żłobieniach i bardzo ciężko jest płytkę domyć z lakieru. Wzory są naprawdę fajne, dużo tam kraciastych motywów. Od dawna chciałam mieć taką płytkę jednak nie mogę powiedzieć, że to spełnienie moich marzeń ponieważ jak ten oto wzór odbijał się bezboleśnie tak pozostałe okazały się być drogą przez mękę. Płytkę mogę polecić jedynie mocno zdeterminowanym, pozostałym proponuję poszukać czegoś innego ;)



Dla chętnych ;) płytkę znaleźć możecie na stronie sklepu Born Pretty Store w dziale Nail Art, a konkretnie TUTAJ.


Jeśli miałybyście ochotę kupić tę płytkę zachęcam do skorzystania z kodu rabatowego QGL91 dzięki któremu otrzymacie 10% zniżki.


8 komentarzy:

  1. Tweedowych wzorów jeszcze nie robiłam ; bardzo fajnie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt rewelacyjny! Świetny pomysł i wykonanie :) mam tą płytkę ale jeszcze jej nie używałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. cudownie połączyłaś kolorki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. mam tę płytkę i w sumie używałam jej już 2 razy i nie miałam problemów z wzorami. chociaż faktycznie kiepskie jest to, że nie jest niczym podklejona. a Twój pomysł na tweed jest genialny! wygląda jak prawdziwy materiał :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)