piątek, 15 stycznia 2016

Ferrari nails - Płytka BPS BP-L 007

Chyba nie ma człowieka, który nie chciałby mieć własnego czerwonego Ferrari ;) Ja bym  chciała, z tym że chwilowo mnie nie stać ;) haha! Dlatego na razie postanowiłam sprawdzić tylko czy będzie mi pasowało do paznokci ;)



Moja czerwień Ferrari to właściwie koral Astor Perfect Stay gel shine 206/870flashy pink, co do którego nie mam zastrzeżeń może poza tym, że jakoś ten żelowy połysk mi umknął (raczej błyszczy jak zwykły lakier). Znaczek Ferrari pochodzi z płtki BPS PB-L 007 i była to moja pierwsza próba kolorowania stempla :) Jestem zaskoczona jaka to fajna technika, ale też nie należy do najprostszych. Może ten mój konik nie jest najpiękniejszy jednak czuję się zachęcona do dalszego działania i już szukam kolejnego wzoru do pomalowania. 
Płytkę znaleźć możecie na stronie sklepu Born Pretty Store w dziale Nail Art, a konkretnie TUTAJ.
Jeśli miałybyście ochotę kupić tę płytkę zachęcam do skorzystania z kodu rabatowego QGL91 dzięki któremu otrzymacie 10% zniżki.










8 komentarzy:

  1. No to teraz pora na prawdziwe Ferrari ;) czego Ci życzę )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki i wzajemnie ;) oby się spełniło

      Usuń
  2. Tylko na początku kolorowanie stempli wydaje się trudne, potem staje się prostsze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. idealne ferrari nails :D super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też zawsze marzyłam o Ferrari :D ale nigdy nie wpadłabym na to, żeby to marzenie przenieść na paznokcie! Super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)