środa, 28 października 2015

Tydzień HALLOWEEN - dynie

Wczorajsza stylizacja była dość mroczna dlatego dziś dla odmiany coś co niewątpliwie jest nieodłącznym atrybutem Halloweenowych dekoracji czyli dynie.


Właściwie dynie przede wszystkim kojarzą się z jesienią i pewnie z tego powodu zostały wykorzystane jako "symbol" Halloween bo w październiku jest na nie sezon ;) Dlatego w tym zdobieniu nawiązanie do Halloween jest właściwie tylko metaforyczne ponieważ moje dynie są tutaj typowo jesienne i nie przypominają słynnych lampionów.









Przy okazji może plecicie mi jakiś fajny, bezpłatny program do obróbki zdjęć? Obecnie korzystam z picassa, ale szczerze mówiąc nie zawsze  jest wystarczający. Będę bardzo wdzięczna za pomoc :)

6 komentarzy:

  1. Ale urocze dynki, bardzo mi się podobają:-).
    Jeśli chodzi o obróbkę zdjęć to ja używam PhotoScape:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie Ci te dynie wyszły :) Ja również PhotoScape używam czasem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. urocze dynie! sama korzystam z Picasy, ale np pospisy dodaję w PicMonkey ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. przeurocze! <3
    i znów w tym roku nie namalowałam dyniek na Halloween :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdobienie i w ogóle nie kojarzy się z "halułin"
    Ja fotki na komórce przerabiam i używam pickolage - LiPix obecnie i decopic

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)