wtorek, 27 października 2015

Halloween Nails - rajstopowe paznokcie

Dziś drugie zdobienie w moim tygodniu ze zdobieniami Halloween. Tym razem wykorzystałam znany od dłuższego czasu, ale wciąż chyba dość popularny efekt rajstopowych paznokci.



Bardzo się cieszę, że wymyśliłam sobie taki temat przewodni na ten tydzień, ponieważ nie da się ukryć trochę się rozleniwiłam i odstawiłam malowanie paznokci na drugi plan. A dzięki tej inicjatywie dałam sobie kopa i ruszyłam do działania.
Zdobienie wykonałam przy pomocy rajstpoowego lakieru własnej produkcji, farbek akrylowych oraz grafitowego Sally Hansen Complete Salon Manicure 340 Black Platinum.








10 komentarzy:

  1. o rany, ale świetne! idealnie namalowane i bardzo oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie Ci to wyszło! Jestem pod wrażeniem !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja trochę też ;) Rajstopowy lakier świetnie się sprawdził

      Usuń
  3. Wow! Genialne! Gdybym umiala takie sobie zmalowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny efekt! Cudownie to wygląda - bardo oryginalnie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyszło bardzo klimatycznie! uwielbiam motyw 'rajstop' na paznokciach (chociaż sama jeszcze nie miałam go u siebie).

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda na prawdę super!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)