piątek, 18 września 2015

Ruffian czarny

W pewnym momencie moja fascynacja ruffianami dobiła do takiego etapu, że praktycznie każda stylizacja jaką tworzyłam była ruffianem.




Dziś w połączeniu z niebieskim marmurkiem uzyskanym przy pomocy folii.
Zdaję sobie sprawę, że nie znajdzie się wielu zwolenników takiego połączenia, być może gdyby charakterystyczne łuki były w innym kolorze byłoby ono bardziej przystępne. Mi jakoś nie do końca podobają się te czarne łuki, chyba powstał zbyt duży kontrast. W każdym razie uznałam, że i tak muszę się tą stylizacją podzielić ze światem ;)







6 komentarzy:

  1. Mnie się podoba ;) sama robiłam kilka razy podobne ruffiany ;) czarny kolor wygląda tutaj jak metalik trochę

    OdpowiedzUsuń
  2. mi też się wydaje, że za duży kontrast powstał, coś jaśniejszego zamiast tej czerni by się przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o maj gasz ale ładne !! jeszcze nigdy nie robiłam, ale chyba czas to zmienić <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się podoba ten powiedzmy kontrast.
    Nie mniej nadal się zastanawiam skąd nazwa rufian :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)