poniedziałek, 14 września 2015

Płytka BPS BP-L015 + snake skin nails

Moje kolejne zmagania ze stemplami, tym razem tropikalny las z wężem w tle, a wszystko widziane przez różowe okulary ;)



Tą leśną płytkę pokazywałam wcześniej TUTAJ, tym razem bardzo mi się przydała ponieważ zapragnęłam spróbować swoich sił w malowaniu wężowej skóry (okazało się to prostsze niż mi się wydawało), po czym zupełnie zabrakło mi pomysłu co dalej, a tu róż nałożony wężowa skóra też i co dalej?! I przypomniałam sobie o mojej płytce prosto z tropikalnego lasu ;) Las - wąż, pasuje ;)
Poniżej skutki moich zmagań:







Płytkę znaleźć można na stronie sklepu Born Pretty Store w dziale Nail Art, a konkretnie TUTAJ.
Jeśli miałybyście ochotę kupić tę płytkę zachęcam do skorzystania z kodu rabatowego QGL91 dzięki któremu otrzymacie 10% zniżki.




4 komentarze:

  1. Super ten wąż tez muszę tego spróbować bo jeszcze nie robiłam całe mani super wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj to bardzo łatwe, a przy tym wygląda świetnie :)

      Usuń
  2. Your accent nail is fantastic and the whole mani is great!

    OdpowiedzUsuń
  3. ta wężowa skóra jest ekstra! ciekawe kolory jak na las i węża ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)