poniedziałek, 7 września 2015

Ptaszki na pastelach

Ptaszki, a raczej ptaszek i jego domek, czyli moje kolejne podejście do malowania farbkami akrylowymi.




Nie jest to żadną tajemnicą, że malowanie farbkami na paznokciach nie jest moją mocną stroną, ale wciąż ćwiczę, aby udoskonalić swoje umiejętności w tej dziedzinie. Myślę też, że to jaki efekt końcowy uzyskamy w dużej mierze oprócz naturalnych zdolności zależy od porządnych narzędzi jakimi dysponujemy ( w tym przypadku mam na myśli pędzle). W momencie wykonywania tego zdobienia nie miałam jeszcze swojego ulubionego pędzelka, o którym pisałam TUTAJ, ale żeby nie było że się usprawiedliwiam ;) W każdym razie zamarzyło mi się zdobienie z ptaszkiem i jego domkiem, zaczęłam od domku i widząc jak grube kreski tworzę zdecydowałam, że ptaszka odbije sobie stemplem. Wszystko to powstało na uroczych pastelowych lakierach.







3 komentarze:

  1. W sumie, ta budka dla ptaków bardziej wygląda mi jak buda Reksia z bajki ;-D Wybacz mi moje skojarzenie ;-D

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie się podoba ;)
    Nie mam farbek więc nie wiem jak mnie by wyszło, a lakierami źle mi się maluje takie małe elementy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)