piątek, 4 września 2015

Czarne róże - wersja pierwotna

Zwykle jeśli przygotowuję dwie wersje jednego zdobienia w pierwszej kolejności publikuje to jak stylizacja wyglądała w wersji pierwotnej, a dopiero później pokazuje co zmieniłam.

Tym razem jednak wyszło inaczej i najpierw opublikowałam zdobienie z różami po naniesionych zmianach (można zobaczyć TUTAJ), nie widzę jednak powodów dla których miałabym nie pokazywać tej wersji różanej stylizacji, która zalegała gdzieś w zapomnianym kącie plików na komputerze ;)













6 komentarzy:

  1. I LOVE the nail art you made. This is a super cool mani! Have a great day and weekend!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie nosiłam czarnego koloru w macie i zapomniałam już , że tak fajnie wygląda ;) pazurki z różyczkami sa super!

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne i zmyslowe zdobienie, chetnie bym takie ponosila na swoich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie się prezentuje to połączenie kolorystyczne!!!
    Bardzo mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)