poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Płytka do stempli BPS BP-L018+ Sally Hansen 240 Babe Blue

Kilka słów na temat płytki BP-L018 z Born Pretty Store napisałam ostatnio TUTAJ gdzie zaprezentowałam wzór z matrioszkami, dziś chciałam pokazać inny wzorek pochodzący z tej płytki.





Wybrałam coś lekkiego, coś pasującego do delikatnego błękitu lakieru Sally Hansen 240 Babe Blue, a co może być lżejsze od piórka i w taki oto nieprzekombinowany sposób powstało dzisiejsze zdobienie.







Płytkę znaleźć można na stronie sklepu Born Pretty Store w dziale Nail Art, a konkretnie TUTAJ.
Jeśli miałybyście ochotę kupić tę płytkę zachęcam do skorzystania z kodu rabatowego QGL91 dzięki któremu otrzymacie 10% zniżki.




8 komentarzy:

  1. Love the patterns on this plate and your nail art came out fantastic and super delicate!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne mani, takie delikatne :) Mam tą płytkę, jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak delikatnie ;) bardzo ładny kolorek SH ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Delikatnie, ale efektownie. Całość pięknie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten wzór który odstemplowałaś jest piękny! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny kolor bazowy i wzór stempla dobrany idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam szczerze, że nie wypatrzyłam tego wzorku na tej płytce! Zawsze wzdychałam do sweterkowych wzorków, chyba to przez to :) Bardzo fajne połączenie, super wygląda biel z błękitem!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)