poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Płytka BPS BP-L015 + Wibo Summer Sand nr 3

Ostatnio bardzo przyjemnie mi się stempluje, pewnie dlatego, że mam mało czasu na pracochłonne zdobienia i z pomocą w uzyskaniu ciekawego efektu na paznokciach przychodzą mi nowe płytki z Born Pretty Store.




Tym razem przyszła kolej na leśną płytkę BP-L015. Leśną ponieważ zawiera motywy kwiatowe, liściaste, drzewiaste i nie wiedzieć czemu pojawiły się na niej walentynkowe serduszka ;) Wzory są duże i łatwo odbijają się na paznokciach, nawet na piaskowym lakierze. Piaskowy Wibo Summer Sand nr 3 jest absolutnie moim ulubionym odcieniem z całej kolekcji i przyznam, że w buteleczce nie wygląda tak dobrze jak na paznokciach. Połączenie piaskowego lakieru ze stemplami to idealne rozwiązanie dla osób, które nie mają dużo czasu na malowanie paznokci - piaski szybko schną i długo utrzymują się na paznokciach dzięki czemu można cieszyć się manicure bez odprysków przez około tydzień, a stemple wyczarują na paznokciach oryginalny wzór jednym odbiciem :)







Płytkę znaleźć można na stronie sklepu Born Pretty Store w dziale Nail Art, a konkretnie TUTAJ.
Jeśli miałybyście ochotę kupić tę płytkę zachęcam do skorzystania z kodu rabatowego QGL91 dzięki któremu otrzymacie 10% zniżki.


5 komentarzy:

  1. Piękny wzór wybrałaś. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny wzór ;) Też bardzo lubię stemple na paskach, ale na Wibo słabiej mi wychodzą, lepiej na lakierach Lovely Summer Sand

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny efekt! muszę się przyjrzeć temu wzorkowi, bo jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny wzór :)
    Efekt świetny z piaskową bazą :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna płytka!!!
    Piasek z wibo też ten mam ;)

    A zdobienie wyszło super!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)