niedziela, 30 sierpnia 2015

Neon Gradient - Lovely Butterfly Colors nr 1 i 2

Koniec wakacji, pogoda wciąż bardzo słoneczna i jak znalazł na tą okoliczność mam wyprodukowane nieco wcześniej neonowe cieniowanie.




Podobnie jak tęczowe cieniowanie (które pokazywałam TUTAJ) to także zaczerpnęłam z internetu (nie wstawiam konkretnego źródła pochodzenia ponieważ jest tego pełno w sieci i znalezienie oryginalnego autora graniczy z niemożliwym). Wiem ktoś może powiedzieć po co kopiować coś co już wszyscy widzieli i można to znaleźć wszędzie otóż dlatego, że zawsze mi się ono marzyło i chciałam zobaczyć jak to u mnie wyjdzie :)
Do wykonania tej stylizacji użyłam lakierów z letniej kolekcji neonów od Lovely Butterfly Colors zielony nr 1 i żółty nr 2, a wszystko to na białej bazie. Neony Lovely bardzo ładnie pokrywały bazę do uzyskania efektu widocznego na zdjęciach musiałam 3 razy odbić gąbeczkę co jest moim zdaniem dobrym wynikiem. Przy tradycyjnym malowaniu lakiery również uzyskują dobre krycie bez bazy 3 warstwy, z białą bazą wystarczą 2. Niestety dość długo schnie, nawet następnego dnia lakier był miękki i przy mocniejszym dotyku pozostawały odciski. 






4 komentarze:

  1. Wow, this gradient is super cool and vibrant. Love it. Have a great day and week!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolorki, uwielbiam takie wyraźne gradienty.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)