niedziela, 19 lipca 2015

Wibo Chic Matte nr 2 & Sally Hansen 310 Gunmetal

Oooo tak lakier Sally hansen 310 Gunmetal długo czekał na swoją kolej zanim znalazł swoje miejsce na moich paznokciach.


Kupiłam go na jednej z promocji w Rossmann, a gdy przyszłam do domu i wyjęłam go z torby pomyślałam co to jest?! Co ja miałam w głowie kupując ten lakier! I schowałam do szafki w najciemniejszy kąt ;)
W końcu jednak postanowiłam dać mu szansę i nie żałuję bo ładnie kryje, sprawdza się przy stemplowaniu, a przy tym ma niebanalny metaliczny, grafitowy kolor. Do tej pory użyłam go w dwóch stylizacjach, z których pierwszą pokazuję dzisiaj, a kolejną postaram się opublikować w najbliższym czasie.









4 komentarze:

  1. Ładny ;) że ja go przegapiłam, widocznie w butelce wyglądał mało ciekawie , ale na paznokciach świetnie ;) dopisałam go właśnie do swojej "chciejlisty"

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny grafit.
    Mam taki ale chyba z catricka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go u siebie, jak na razie nie zagościł na moich paznokciach - czeka na swój czas. Dobrze wiedzieć, że nadaje się do stempli ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)