czwartek, 2 lipca 2015

Revlon 042 Sunshine Sparkle , Rimmel 853 Pillow Talk i Golden Rose 115 Jolly Jewels

Pastele słodkie, delikatne prawie cukierkowe pasują każdemu niezależnie od wieku czy sytuacji. 



Dzisiejsza stylizacja to połączenie uroczych pasteli z cukierkowym Golden Rose Jolly Jewels nr 115. 
Już kilka razy pokazywałam zdobienia z wykorzystaniem lakieru Revlon 042 Sunshine Sparkle jednak nie miałam chyba okazji wspomnieć co o nim myślę :) Kolor zachwycił mnie od pierwszego spojrzenia, w sklepie odpłynęłam, ale tak naprawdę to jego jedyna zaleta. Mam go już jakiś czas i naprawdę wiele razy go używałam i za każdym razem zawodzi mnie jego jakość. Do pełnego pokrycia płytki potrzebuje dwóch grubych warstw, często przy tym bąbluje i schnie wieki. Czasem nawet następnego dnia jest na tyle miękki, że można na nim zrobić odgnioty. Niestety nie znalazłam jeszcze jego zamiennika.








8 komentarzy:

  1. Ładniutkie :) To GR jest podobne do China Glaze, It's a Trap-eze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyglada takie połaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wakacyjne mani :)
    Fajny żółciutki kolorek, szkoda tylko że taki kłopotliwy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładniutki jest tan zółtek )

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdobienie i świetne kolorki!!!

    Niebieski miałam ale dałam siostrze, a GR mam :) tylko żółtka niet :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdobienie, super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdobienie, ten GR jest prześliczny :)
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)