wtorek, 21 lipca 2015

Plamki - Sally Hansen 310 Gunmetal & Sally Hansen 300 White On

Wczoraj prezentowałam pierwszą odsłonę lakieru Sally Hansen Gunmetal 310 dziś w innej wersji, w której zdecydowanie bardziej mi się podoba :)


Kilka słów o lakierze Gunmetal 310 od Sally Hansen napisałam wczoraj TUTAJ, dziś głównie chciałam pokazać go w bardziej dominującym wydaniu niż to wczorajsze. Przyznam, że biel pasuje do niego idealnie i w tym wydaniu naprawdę trafił w mój gust. 
Czy Wam dzisiejsza jego odsłona też bardziej się podoba?








8 komentarzy:

  1. Oryginalnie ;-) Mi chyba też podoba się bardziej w roli głównej w zdobieniu, a nie jako dodatek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie i oryginalnie to wygląda :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny efekt, pdooba mi się taki stalowy w zdobieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor świetny ale plamki nie moje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bem legal.
    Gostei do formato das unhas.

    Bjim...
    blog Usei Hoje

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe zdobienie, chodziło mi ostatnio po głowie , ale w neonowej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne blobbicure :) świetny stalowy kolor

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)