poniedziałek, 13 lipca 2015

Panterka - Wibo Hello Summer nr 2

Nareszcie udało mi się przegrać wszystkie zdjęcia z aparatu i teraz pozostaje już tylko sukcesywnie je publikować.




Powoli zaczynam się rozkręcać z malowaniem paznokci po porodzie i teraz będzie już coraz więcej nowych postów. Nie jest łatwo z dwójką małych dzieci (w tym jedno niespełna 2 mce) zabrać się za malowanie, ale nie jest to niemożliwe choć miałam już kilka sytuacji gdzie wszystko było gotowe, wystarczyło tylko zrobić zdjęcia, a tu nagle totalna awaria i po paznokciach (niestety nie znalazłam jeszcze idealnego wysuszacza) :) Tak to już niestety bywa, ale pracuję nad taką organizacją czasu żeby tego typu sytuacji było jak najmniej :) Teraz jednak przede wszystkim muszę pokazać wszystko to co "wyprodukowałam" będąc jeszcze w ciąży.




Spośród lakierów z kolekcji Wibo Hello Summer wybrałam nr 2, jakoś pozostałe lakiery z tej serii nie przypadły mi do gustu, a tylko ten wydał mi się atrakcyjny.
Swoją drogą to moje pierwsze zdobienie z panterką na blogu (zupełnie nie wiem dlaczego bo panterkę na paznokciach bardzo lubię). 




6 komentarzy:

  1. Jestem świeżo po ślubie i wszyscy na około już o potomka pytają - przyznam szczerze, że obawiałam się, że ozdabianie paznokci będzie przy dziecko problemem - ale dajesz mi nadzieję, że jednak jedno drugiego nie wyklucza ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wyklucza na pewno :) założyłam bloga jak moja córka miała kilka miesięcy i spokojnie jej drzemka wystarczała na pomalowanie paznokci i zdjęcia :) Teraz przy 2 dzieci jest ciężej, synek ma dopiero 2 miesiące więc jest jeszcze dość mocno absorbujący, ale daje radę i Ty z pewnością też dasz :)

      Usuń
    2. Też jestem swieżo po ślubie, ale u mnie to było tak, ze pomimo ze jestesmy ze soba 4 lata to kilka osob z bliskiej rodziny pytało czy spodziewamy sie dziecka ze slub bierzemy. Bo to takie dziwne nie? slub brac po 4 latach związku i nie byc w ciązy ;P troche się też tego obawiam, ale mysle ze i mnie kiedys uda sie połączyc pasję z byciem mamą, ewentualnie przez 9mc ciązy natrzaskam fotek ;P i postów a potem bede klikać " opublikuj "

      I ja nie wiem, dlaczego panterka debiutuje u Ciebie dopiero teraz - jest cudowna!<3

      Usuń
    3. haha dokładnie tak właśnie zrobiłam teraz będąc w ciąży malowałam ile się da wiedząc, że przez pierwsze kilka miesięcy będzie słabo z czasem na zdobienie paznokci, a poza tym miałam ciągle jakiś nowy pomysł więc nie miałam wyjścia musiałam go realizować;) teraz jestem zawalona zdjęciami bo mam stylizacje z ciąży plus te, które robię teraz (w miarę możliwości) hihi. Jedno wiem na pewno dzieci nie przeszkadzają w realizowaniu pasji :)
      A co do panterki też się zastanawiam czemu tak rzadko jej używam w swoich stylizacjach ;)

      Usuń
  2. Niestety tym razem zdobienie zupełnie nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem, że panterka to nie Twój klimat ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)