wtorek, 9 czerwca 2015

Miętowy zawrót głowy

Miętowy to odcień zieleni, który podoba się nawet tym co to zieleni (zwłaszcza na paznokciach nie znoszą). 




Miętowych lakierów jest całe mnóstwo od bladych pasteli po niemalże jaskrawe neony, ja postawiłam na te bardziej wyraziste. Do wykonania zdobienia użyłam trzech lakierów:
Lovely I love Summer nr 2 - wyrazisty lekko przydymiony odcień mięty 
China Glaze highlight of my summer - bardzo jaskrawy, można powiedzieć neonowy z delikatną domieszką limonki
Isa Dora 712 Ocean Drive - intensywna, soczysta mięta, a przy tym mój ulubiony lakier ;)
Lakiery China Glaze i Isa Dora połączyłam ze sobą tworząc (przynajmniej w zamyśle) hipnotyzujący wzór pozostałe jednolicie pomalowane paznokcie to Lovely I love summer.








4 komentarze:

  1. Obłędne i jeszcze te kolory!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. The two green shade work very well together.

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, ale pomysłowe! efekt jest świetny, a kolory to już w ogóle :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)