czwartek, 11 czerwca 2015

Klasyczny french i białe paski

Bardzo klasycznie, elegancko i subtelnie taki właśnie jest french manicure i choć wariacji na jego temat jest cała masa to i tak najczęściej sięgamy po jego klasyczną wersję.



Dziś właśnie przygotowałam takiego frencha pierwotniaka ;) czyli klasykę kolorystyczną : biel w połączeniu z delikatnym, mlecznym różem. Ten duet sprawdzi się zawsze i wszędzie niezależnie od pory dnia czy roku, w pracy, w szkole, na randce czy przyjęciu nigdy nas nie zawiedzie. To taki pewniak dlatego tak często klasyczny french pada wyborem panien młodych, które w najważniejszym dniu swojego życia decydują się na taki manicure, którego nie powstydzą się nawet oglądając zdjęcia za 40 lat ;) Taki jest właśnie french - ponadczasowy. 
Jednak jak już wspomniałam wariacji na temat frencha jest całe mnóstwo i ja też postanowiłam go czymś przełamać. Akcentem wzbogacającym, ale nie zakłócającym eleganckiego wyglądu są białe, podłużne paski na kciuku i palcu serdecznym, na którym dodatkowo pojawiło się kilka srebrnych cyrkonii. Poza tym w tej stylizacji french ma kształt szpica co też jest pewną odmiennością.









Do wykonania stylizacji użyłam lakierów:
Eveline nr 914
Sally Hansen 300 White ON


4 komentarze:

  1. śliczne paznokcie, niby proste ale coś w nich jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo elegancko prezentują się paznokcie z takim mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo iż nie moje kolory to zauroczylaś mnie tym zdobieniem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja uwielbiam te twoje zdobienia♥ I ten kształt pazurków..♥
    Wspaniałee!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)