środa, 13 maja 2015

Rimmel by Rita Ora - komiks

Zainspirowana naklejką na lakierze Rimmel postanowiłam stworzyć coś w komiksowym klimacie.


Efekt w mojej głowie malował się trochę inaczej i jak się okazało nie było wcale tak łatwo pewną ręką narysować różowe krawędzie. Jednak mimo pewnych niedociągnięć stylizacja wygląda chyba dość ciekawie :) 
To moja ostatnia stylizacja przed zapowiadaną przerwą, mam jednak nadzieję, że nie potrwa długo i już wkrótce będę mogła pokazać coś nowego- a tak się składa, że na Rossmannowej promocji kupiłam kilka nowych lakierów i nie mogę się doczekać kiedy je pokażę :)




Do wykonania zdobienia użyłam lakierów:
Sally Hansen, Revlon, Rimmel

5 komentarzy:

  1. piekne zdobienie i bardzo ladnie dobrane kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie obramowane paznokcie ;) nie każdym lakierem niestety fajnie ramki wychodzą ;

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne!!!
    A tą Rimmelke też mam, ale jeszcze nie wypróbowałam jej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawdziwie komiksowe zdobienie :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)