poniedziałek, 4 maja 2015

Czekoladowe paznokcie

Jakiś czas temu na Facebooku brałam udział w konkursie organizowanym przez markę ORLY, w którym zadaniem było stworzenie stylizacji inspirowanej słodyczami.




Ze słodyczy najbardziej lubię czekoladę w związku z czym nie miałam wątpliwości co pokażę na paznokciach. Niestety moje czekoladki nic dla mnie nie wygrały, ale i tak cieszę się, że udało mi się namalować taką słodką stylizację ;)
Całe zdobienie namalowane zostało przy pomocy lakierów: bazowy brąz dla czekolady to Joko Find your color J148, kosteczki - ciemne obramowanie Golden Rose Fantastic color nr 174, jasne obramowanie Golden Rose classics Glamour nr 112. Cieniowania na kciuku i palcu wskazującym to neonowy VIP Lady, niebieski miss sporty colour club nr 470 oraz różowy Lovely summer trend nr 1.






10 komentarzy:

  1. patrzę i patrzę na to zdobienie i nie mogę wyjść z zachwytu! super!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł na zdobienie :)) sama lubię słodycze w każdej postaci, muszę kiedyś zmalować sobie takie czekoladowe mani - super to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdobienie wygląda niesamowicie! Efekt na paznokciach dosłownie mnie zachwycił <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdobienie!!! Z racji, że brązu nie lubię wybrałabym swoją ulunioną czekoladę, czyli białą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekolada to jest to co lubię najbardziej! świetnie ją namalowałaś ;) aż by się chciało skosztować kosteczkę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)