niedziela, 19 kwietnia 2015

Wibo Hello Summer nr 2 - pepitka

Nowy lakierowy nabytek czyli Wibo Hello Summer nr 2 to jak narazie jedyna nowość jaka trafiła do Rossmanna w moim mieście i wciąż czekam na pozostałe, które większość z Was już pewnie posiada.



Lakier ma bardzo delikatny odcień różowej brzoskiwnki :) Jednak na tym kończy się to co mogę dobrego o nim powiedzieć. Jak dla mnie jego konsystencja jest zbyt gęsta i ciągnąca, kryje w 2 grubszych warstwach, ogólne wrażenie sprawiło, że nie mam ochoty na więcej odcieni z tej kolekcji.
Pepitkę odbiłam przy pomocy stempla, jednak żeby była ona widoczna musiałam ręcznie wszystko poprawić gdyż Wibo Hello Summer nr 2 zbyt słabo kryje aby używać go do stemplowania.







7 komentarzy:

  1. Taka pepitka wiosennym klimacie ;) i ładna oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piekna i delikatna pepitka- slicznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor ciekawy.
    Ja skusiłam się na 3 piaski o nr 3,4 i 5 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety piaski jeszcze nie są dostępne, a już nie mogę się ich doczekać

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)