wtorek, 14 kwietnia 2015

Pikowane paznokcie Sally Hansen 320 Fuchsia Power

Kolejna odsłona pikowanych paznokci i ponownie pikowanie bielą od Sally Hansen 300 White On.



Tym razem na łączeniach rombów dodałam kropeczki srebrnym piaskiem Snow Dust od Lovely (dopiero na zdjęciach zauważyłam, że w niektórych miejscach kropeczki wylały mi się na skórki, za tą nieuwagę przepraszam wszystkich estetów). Biały pik jest świetnym uzupełnieniem praktycznie każdej stylizacji, a nawet sam w sobie tworzy całą stylizację tak jak w tym przypadku.
Pikowany efekt najłatwiej uzyskać przy pomocy tasiemek do zdobień, nie jest to nic skomplikowanego, a rezultat jest zawsze super (trzeba tylko pamiętać by nakładać tasiemki na dobrze wyschniętą bazę i zerwać je zaraz po nałożeniu wierzchniej warstwy lakieru).







8 komentarzy:

  1. Juz wiem jakie zrobię sobie następne mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pikowanki są świetne ;) Mam bardzo podobny odcień różu z tej serii Pink Punk ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy kolorek, a zdobienie bardzo ładne!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Simple design yet a very cool and stylish one! Love the fuchsia shade too!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się to zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie to wygląda, zawsze mi się podobały pikowanki na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)