czwartek, 23 kwietnia 2015

Kraciaste paznokcie jak obrus

Majówka zbliża się wielkimi krokami, a jak majówka to piknik, a jak piknik to kraciaste obrusy :) Stąd właśnie inspiracja do dzisiejszej stylizacji.




Dla podkreślenia wiosennego klimatu do paznokciowych obrusików dodałam kilka różowych kwiatuszków malowanych lakierem Wibo Hello Summer nr 2. Kratkę namalowałam lakierem Miss Sporty nr 470, a łączenia kratek to Sally Hansen Pacific Blue. Całość pokryłam matowym topem od Lovely.
Jeśli ktoś szuka pomysłu na majówkowe zdobienie oto moja propozycja:







10 komentarzy:

  1. Efekt końcowy całkiem fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudne zdobienie! Nic tylko iść na wiosenny piknik :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubie takie delikatne krateczki- super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm, zastanawiałam się czy kratki nie zrobiłaś przypadkiem niebieskim lakierem typu "tint" ;-) Bo tak trochę mi to wyglądało. A po przeczytaniu się okazuje że to dwa lakiery ^^ Zrobiłaś mnie w konia ;-P

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł na zdobienie - super się prezentują Twoje pazurki :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie kraciaste obrusy to ja lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super!!!
    A z obrusem utrafiłaś idealnie. Taki kiedyś obrus miałam. Tetaz mam tylko okleine taką na meblach kuchennych :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)