wtorek, 28 kwietnia 2015

Baby Shower Nails

Kiedy na świecie ma pojawić się dziecko w wielu krajach bardzo popularne jest organizowanie przez przyszłe mamy przyjęcia zwanego Baby Shower.




W naszym kraju tego typu imprezy nie są jeszcze tak popularne i raczej się tego nie praktykuje, mimo wszystko postanowiłam w jakiś sposób uczcić swój stan, który zresztą wielkimi krokami zbliża się ku rozwiązaniu ;)
W związku z tym, że już wkrótce po raz drugi zostanę mamą powoli zaczyna brakować mi czasu na malowanie paznokci i blogowanie. Mam jednak nadzieję, że uda mi się dość szybko zorganizować w nowej sytuacji tak aby nie zabrakło mi czasu na lakierowe przyjemności :) Postaram się jeszcze opublikować jakąś stylizację (na szczęście mam kilka w zapasie) no i mam nadzieję dotrwać do promocji na lakiery w Rossmanie ;)
Trzymajcie za nas kciuki :D








11 komentarzy:

  1. Gratulacje. Zdobienie jest świetne - te stópki są urocze:), a bazowy kolor cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje! :D po urodzeniu dziecka dość szybko ogarnęłam się z powrotem do blogowania, ale przy drugim dziecku tak sobie myślę, że może być mega ciężko... trzymam kciuki i będę śledzić jak dajasz sobie radę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. trzymam za Was kciuki :)
    cudowna stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Zdobienie jest przesłodkie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesłodkie zdobienie ;) Gratuluję i oczywiście trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolor i świetne zdobienie!!!

    Życzę Ci szczęśliwego rozwiązania :) no i zdrówka dla Ciebie i Dzidzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Zdobienie bardzo oryginalne i bardzo piekne! Trzymam kciuki <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)