wtorek, 17 marca 2015

Wąsate paznokcie z płytką BPS QA28

Nie mogłam się powstrzymać żeby wypróbować kolejny wzorek z płytki QA28 od BPS, tym razem wąsy. To moje 4 zdobienie w ostatnim czasie z wykorzystaniem stempli, już dawno tyle nie stemplowałam, szaleństwo :)



O płytce wcześniej pisałam TUTAJ, podobnie jak poprzednio nie było problemów z odbiciem wzorów z płytki. Prawie zapomniałam jak fajną sprawą są stemple, raczej starałam się wszystko malować sama głównie ze względu na to, że daje mi to dużo satysfakcji jednak stemple pozwalają zaoszczędzić więcej czasu :) Ale ważne są odpowiednie stemple, lakiery i oczywiście płytki, mając to wszystko pozostaje już tylko troszkę poćwiczyć i można stemplować :)




\




Płytkę znaleźć można na stronie sklepu Born Pretty Store w dziale Nail Art, a konkretnie TUTAJ (obecnie płytka kosztuje 2,99$, a przesyłka nieśledzona jest darmowa).
Jeśli miałybyście ochotę kupić tę płytkę zachęcam do skorzystania z kodu rabatowego QGL91, dzięki któremu otrzymacie 10% zniżki.



6 komentarzy:

  1. Ciekawi mnie kolor bazowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne a płytka bardzo mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Raz tylko miałam wąsy na paznokciach i były to naklejki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wąsate paznokcie, fajne :D i te bardziej komiksowe ze środkowych paznokci mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)