wtorek, 3 marca 2015

Vipera Natalis 217 i kwiaty

Lakier Vipera Natalis nr 217 od początku budził we mnie kwiatowe skojarzenia dlatego nie mogłam się powstrzymać by pokazać go właśnie w towarzystwie kwiatów.


Na blogach pełno ostatnio stylizacji z pięknymi kwiatami malowanymi metodą one stroke, niektóre wyglądają jak małe arcydzieła, muszę spróbować swoich sił w tej technice (kiedyś próbowałam z lakierami, ale to była wielka katastrofa a skoro już mam farbki to może będzie lepiej). Tymczasem u mnie też kwiaty tylko nieco inne i mniej zjawiskowe ;)
Choć te moje kwiatki nie wyszły zbyt pięknie, może nawet nie wszystkim przypominają kwiaty (ciągle malowanki farbkami akrylowymi są dla mnie czymś nowym, ale będę ćwiczyć!) to i tak zdobienie mi się podoba ponieważ Vipera Natalis nr 217 w wersji z matowym topem prezentuje się pięknie. Oprócz tego lakier bardzo dobrze kryje, szybko schnie, nie bąbluje, ale niestety dość szybko starł się z końcówek z tym, że może to kwestia kształtu paznokci. To mój drugi lakier Vipera z kolekcji Natalis (pierwszy można zobaczyć TUTAJ) i podobnie jak poprzednio jestem bardzo zadowolona, myślę, że na tych dwóch kolorach się nie skończy i kupię kolejne :)








8 komentarzy:

  1. Kwiatuszki dodają takiego uroku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiatuszki sa sliczne!
    Nie mniej jak cos to bardziej przemawia do mnie kolor spod kwiatow ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Wibo CHIC matte nr 2 ;)

      Usuń
    2. Nie mam nic z serii matt, a ten kolor jest na prawde fajny. Dzis ide do roska zerknac na nowe lakiery lovely to i matom sie przyjrze ;)

      Usuń
  3. Bardzo ładne wiosenne paznokietki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)