wtorek, 31 marca 2015

Sally Hansen Complete Salon Manicure 843 Carnivale

Dziś coś dla wielbicielek czerwieni Sally Hansen Complete Salon Manicure 843 Carnivale



Sally Hansen Complete Salon Manicure 843 Carnivale to czerwień z dominującą nutą pomarańczy. W buteleczce nie do końca mi się podobał, ale że dostałam go w prezencie to nie wybrzydzałam ;) Jednak teraz zdecydowanie zmieniłam zdanie, bardzo mi się podoba jest taki soczysty, wyrazisty wygląda naprawdę niesamowicie na paznokciach, a przy tym jego odcień jest bardzo oryginalny. Lakier ma bardzo dobre krycie, nie ma problemów z aplikacją i dobrze się zmywa (co przy czerwieniach czasem bywa uciążliwe). Stylizację uzupełniłam beżowym lakierem BB nr 4 od Wibo, na którym odbiłam wzorek stemplem z płytki KONAD m65. 










11 komentarzy:

  1. Kolor jest dość ciekawy i zadziorny, ale niestety ten stempelek już mi nie podszedł

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale to piękne kurcze takie delikatne i kobiece zdobienie :) super

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się ten kolorek :)) na takie soczyste odcienie wiosną mam często ochotę

    OdpowiedzUsuń
  4. super kolor, bardzo energetyczny- fajnie wymyslilas z tym stempelkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny, soczysty kolorek ;) lubię lakiery z tej serii SH ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ta seria lakierów Sally Hansen jest rzeczywiście bardzo dobra, też je bardzo lubię :)

      Usuń
  6. ale świetny patent na zdobienie! niebanalne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie Ci to wyszło-mega zdobienie :) Ja mam nieco inny odcień tego SH, ale widziałam, że jest na nie -20% teraz w super-pharm więc skoczę po taki letni kolorek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)