środa, 11 marca 2015

Płytka Born Pretty Store QA5 recenzja

Kolejna recenzja w ramach współpracy z Born Pretty Store otrzymałam płytkę do stempli QA5, która będzie gwiazdą dzisiejszej stylizacji.


Płytka zawiera 10 wzorów w tym 5 jest w 2 rozmiarach większym i mniejszym, co do charakteru wzorów to jest tu przekrój od marynarsko-pirackich motywów po urocze kokardki.  Można łączyć trupie czachy z kokardkami tworząc stylizacje w stylu Monster High ;)
Podobnie jak w przypadku poprzedniej płytki od Born Pretty Store, którą opisywałam TUTAJ ta także jest bardzo dobrze wygrawerowana, wzory ładnie się odbijają, a zróżnicowana wielkość wzorów pozwala na dopasowanie do każdego paznokcia. Płytka QA5 zabezpieczona była niebieską folią ochronną, którą oczywiście należy usunąć przed pierwszym użyciem. Jedyne co może przeszkadzać to jej kanciasty kształt, ale to kwestia upodobań i przyzwyczajenia.












Płytkę znaleźć można na stronie sklepu Born Pretty Store w dziale Nail Art, a konkretnie TUTAJ (obecnie płytka kosztuje 2,99$, a przesyłka nieśledzona jest darmowa).
Jeśli miałybyście ochotę kupić taką płytkę zachęcam do skorzystania z kodu rabatowego QGL91, dzięki któremu otrzymacie 10% zniżki.

Do stylizacji użyłam lakierów:


8 komentarzy:

  1. świetnie wyszło :D ciekawa ta płytka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. no teraz to ja jestem pod mega wrażeniem jak Ty to pieknie połączyłas i wykombinowałas! No bardzo ładnie! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Czaszki i kokardki ; nooo oryginalne połączenie ;) nie wpadałabym na to , że będą razem tak fajnie wyglądały ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne wzory! i piękne chineczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniale to zaprojektowalas- super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, ale mnie najbardziej spodobal sie ster i kotwica ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)