niedziela, 15 marca 2015

Płytka Born Pretty Store QA28 recenzja

Dziś ponownie zdobienie w ramach recenzji płytek do stempli jakie dostałam w ramach współpracy od Born Pretty Store, a bohaterem stylizacji będzie płytka QA28.



Płytka Born Pretty Store QA28 zawiera dwa motywy wzorów mianowicie bardzo popularne ostatnio wąsy oraz usta (odcisk pocałunku). Wzory podzielone są na pojedyncze (wszystkie wąsy i kilka ust) oraz takie, którymi można pokryć cały paznokieć. Tak jak dwie poprzedniczki płytka QA28 bardzo ładnie oddaje wzór na stemplu. Przed pierwszym użyciem należy pamiętać o zerwaniu niebieskiej folii ochronnej.
Do stylizacji wykorzystałam motywy ust, z których najbardziej podobają mi się chyba duże usta :)










Płytkę znaleźć można na stronie sklepu Born Pretty Store w dziale Nail Art, a konkretnie TUTAJ (obecnie płytka kosztuje 2,99$, a przesyłka nieśledzona jest darmowa).
Jeśli miałybyście ochotę kupić tę płytkę zachęcam do skorzystania z kodu rabatowego QGL91, dzięki któremu otrzymacie 10% zniżki.




8 komentarzy:

  1. sliczne pazurki, bardzo eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całuśne te Twoje paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. płyteczki niestety nie mam, ale prezentuje się fajnie :) wyczarowałaś rewelacyjne zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne mani fajnie to połączyłaś ze sobą , biały i czarny zawsze do siebie będzie pasował :) super

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie Ci to wyszlo. Nie mniej plytka nie do konca do mnie przemawia

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podoba mi się taki mix :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)