poniedziałek, 9 marca 2015

Marynarskie paznokcie z płytką Born Pretty Store BP-33

Może to jeszcze trochę za wcześnie na marynarskie wzory, które wkrótce pewnie znów opanują internet wraz z nadejściem sezonu letniego, ale ponieważ otrzymałam płytkę BP-33 od Born Pretty Store w ramach współpracy i bardzo mi się ona spodobała więc nie wytrzymałam i marynarskie paznokcie mam już dziś :)





Płytka od Born Pretty Store BP-33 posiada 3 duże wzory oraz dziewięć mniejszych (chociaż mam lekki problem z doliczeniem się ponieważ trzy małe wzorki muszli, kotwicy i steru są jakby połączone z wzorem żaglowca więc nie jestem pewna czy traktować je osobno czy jako część dużego wzoru), wszystkie w marynarskim klimacie. Standardowo płytkę zabezpieczono niebieską folią ochronną, którą przed pierwszym użyciem należy usunąć, natomiast z tyłu pokryta jest warstwą papieru z logo i adresem internetowym sklepu. Płytka BP-33 bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła, wzory są starannie wygrawerowane dzięki czemu odbijają się bez problemu jednak trzeba pamiętać, że kluczem do sukcesu jest także dobry lakier do stempli. 
W tym zdobieniu postawiłam na klasyczne dla marynarskich wzorów kolory czyli granat, biel i czerwień.










Płytkę znaleźć można na stronie sklepu Born Pretty Store w dziale Nail Art, a konkretnie TUTAJ (obecnie płytka kosztuje 2,99$, a przesyłka nieśledzona jest darmowa).
Jeśli miałybyście ochotę kupić tę płytkę zachęcam do skorzystania z kodu rabatowego QGL91 dzięki któremu otrzymacie 10% zniżki na rzeczy nieprzecenione.

Do wykonania zdobienia użyłam lakierów:


14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Tak jest bardzo fajna, ma chyba wszystkie wzory potrzebne do stworzenia marynarskiego zdobienia :) Czuję, że będę jej często używać w sezonie letnim :)

      Usuń
  2. świetna płytka a mani genialne <333 idealnie oddałaś marynistyczny klimat, chcę już lato <333

    OdpowiedzUsuń
  3. długo się jej opierałam, ale chyba musi trafić na whishlistę :P
    ślicznie wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej, az zatesknilam za plaza i morzem, swietne i bardzo klimatyczne zdobienie kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na lato płytka jak znalazł :-) Idealna kolorystyka dobrana, tylko to sreberko mi tu nie pasuje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzecz gustu, moim zdaniem srebro fajnie się wpasowało w całość i stanowi delikatne uzupełnienie :)

      Usuń
  6. fajna płytka i świetne kolory w zdobieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam już wcześniej na insta i strasznie mi się spodobały ;) bardzo lubię marynarskie motywy na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chociaż trochę miałam opory, że może to jeszcze za wcześnie na marynarskie wzory, ale nie mogłam się oprzeć żeby wypróbować tą płytkę :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! To bardzo miłe i mobilizujące :)